keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

Jotain pientä / Something small

Laitan muutaman kuvan mineistä joita olen tehnyt. Ensimmäisenä kukkanen ruukussa. Se on tehty valmiista setistä "kukkia" ja vihreäksi maalatusta sammalesta. Laitoin pienen palan styreeniä ruukkun ja liimasin kasvit siihen.
Now I'm posting a couple of pictures of minies I have been making. First I potted a flower. It is made from a ready set of "flowers" and some green coloured moss. I put a piece of polystyrene into the pot and glued the plants on.


Seuraavaksi kakkuja. Kakut on tehty Finn Aimosta ostetusta tiiliaineksesta. Appelsiinin ja sitruunan puolikkaat olen tehnyt itse. Myös vadelmat ovat itse mikrohelmistä tehtyjä. Kuorrute on tehty kohovärillä. Tämä osa meni kuitenkin pieleen... Ostin vahingossa helmenvalkoista valkoisen sijaan. Niinpä minun piti maalata kuorrute sen kuivumisen jälkeen valkoiseksi ja lakata se. En ole täysin tyytyväinen kakkuihin, mutta sitähän sanotaan, että harjoitus tekee mestarin. Tuon kauniin kulhon sain synttäriswapissa.
Next some cakes. The cakes are made from a sheet of "brick" bought from Finn Aimo. The slices of orange and lemon I have made my self. The raspberries are also self made from microbeads. The frosting is dimensional fabric paint. This is where I went wrong... =/ I bought white pearl instead of white, and had to paint the frosting white and warnish it after it had dried. I am not completely satisfied with these cakes, but as it is said - practice makes perfect! The wonderful bowl I got from birthday-swap.


Leivoin myös lisää leipää. Tällä kertaa laitoin väriä pintaan pastelleilla ennen paistamista.
And I baked some more bread, buns and croissants too! This time I coloured the bread with pastels before baking it.


1 kommentti:

  1. Herkullisen näköisiä leivonnaisia! :)

    http://saanan.vuodatus.net/

    VastaaPoista